Babaei1 s

پیام مدیرعامل هلدینگ تابان هور به مناسب روز جهانی کارگر؛ نقش بی‌بدیل کارگران در جهش تولید

مدیرعامل شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در پیامی با تبریک روز جهانی کارگر به جامعه بزرگ کارگری کشور به ویژه کارگران نجیب، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر شرکت‌ها و نیروگاه‌های وابسته این شرکت، بر نقش ویژه کارگران در جهش تولید تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور، دکتر «محمدتقی بابایی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در پیامی، روز جهانی کارگر را به جامعه بزرگ کارگری کشور به‌ویژه کارگران نجیب، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر شرکت‌‌ها و نیروگاه‌های وابسته این شرکت تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است: «حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. البته نقش یک کارگر ماهر و با روحیه و پُرانگیزه، در جهش تولید، یک نقش انکارناکردنی و‌ غیرقابل انکار است.» مقام معظم رهبری مدظله‌العالی (دیدار با کارگران در تاریخ سوم اردیبهشت ماه 1403)

روز گرامیداشت مقام کارگر و روز جهانی کارگر را به جامعه بزرگ کارگری کشور به ویژه کارگران نجیب، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر شرکت‌ها و نیروگاه‌های وابسته هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

این ایام، روزهای تصدیق و تجلیل از تلاش‌های صادقانه همه کارگرانی است که در راه آبادانی و ساختن ایران اسلامی عرق جبین ریخته و حتی برخي در اين راه جان شریف خود را از دست داده‌اند.

ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی، نقش بی‌بدیل کارگران سخت‌کوش و عزیز در تولید کشور در دوران تحریم‌های ظالمانه این سرزمین مقدس را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کند. وظیفه همه مسئولان است که به تک‌تک کارگران عزیز این اطمینان خاطر داده شود که ضمن تلاش همه‌جانبه برای ارتقای وضعیت معیشتی‌شان، برای تحقق مطالبه به حق مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر اطمینان کارگران از آینده شغلی‌شان شبانه‌روز تلاش می‌شود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ هلدینگ تابان هور ضمن تشکر صمیمانه از تلاش، نجابت و همت جامعه شریف کارگری در خط مقدم نبرد اقصادی، توفیق خدمت بیش از پیش و سلامتی شما عزيزان را از درگاه خداوند منان خواستارم و امیدوارم با همکاری و همدلی با یکدیگر، جهش تولید را در پایان سال جشن بگیریم؛ ان‌شاءالله.

ثبت افزایش سرمایه شرکت

افزایش سرمایه 76.176.283 میلیون ریال ثبت شد.

با عنایت به صورتجلسه هیات مدیره مورخ 1402/06/01 و مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1401/09…

آگهی پراخت سود سهام و مبلغ حق تقدم‌های استفاده نشده سهام‌داران غیر سجامی

سود سهام، مطالبات سنواتی و مبلغ حق تقدم‌های استفاده نشده سهام‌داران حقیقی غیرسجامی که موفق به دریافت مطالبات خود نشده‌اند، از طریق…

پیام مدیرعامل هلدینگ تابان هور بمناسبت شبهای قدر و شهادت امام علی(ع)

انّا انزلناه فی لیله مبارکه انّا کنّا منذرین فیها یفرق کل امر حکیم

 

ما قرآن را در شبی فرخنده نازل کردیم؛ زیرا که هشدار دهنده بو…

تمدید مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام وهور

قابل توجه سهامداران محترم:

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز122-DPM-IOP-01A مورخ 1401/08/25 و بر اساس تصمیمات مجمع عمو…

مجمع عمومی عادی سالیانه هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور برگزار گردید.

مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 1401/09/30 شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در روز پنج شنبه مورخ 1401/12/25راس ساعت 8:30…

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکتهای تابعه هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور برگزار گردید.

مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 1401/09/30

تعدادی از شرکتهای تابعه هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور برگزار گردید.

 

افزایش سرمایه "وهور" مجوز گرفت

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 15 درصدی شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را صادر کرد…

کسب مجوز الکترونیکی کسب وکار - اینماد برای شرکت

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجار…