Nasr

پیام تسلیت مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری انرژی تابان هور در پی شهادت رهبر شجاع حزب‌الله

 

مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره گروه سرمایه‌گذاری انرژی امید تابان هور در پی شهادت شیخ حسن نصرالله، رهبر شجاع و فقید حزب‌الله لبنان، در پیامی این واقعه را تسلیت گفت و تاکید کرد: راه نصرالله ادامه دارد، همانطور که راه سید عباس موسوی و تمامی فرماندهان مقاومت تا امروز تداوم داشته است؛ اما درک مختصات دوره جدید از مبارزه با استکبار، ضرورت فوری و حیاتی این شهادت های عظیم است.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری انرژی امید تابان هور، دکتر محمدتقی بابایی در پیام تسلیت شهادت شیخ حسن نصرالله، رهبر شجاع و فقید حزب‌الله لبنان، آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا»

رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و برادری عزیز و مجاهدی بزرگ، فخر جهان اسلام و عالم گرانقدر جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله (رحمت‌الله‌علیه) و تعدادی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صدها تن از مردم بی‌گناه را به شهادت رساند.

بر همگان آشکار بود که برای رهبر حزب‌الله لبنان، مرگ در بستر، پذیرفتنی نبوده و آرزوی او شهادت به دست شقی‌ترین مردمان بود.

همان‌گونه که شهادت به تعبیر امام خمینی «هنر مردان خداست» و بنا به نقلی از شهید بهشتی «مقلدان خمینی سرنوشتی جز شهادت ندارند» و تمام مقلدان آن رهبر کبیر آرزوی رسیدن به این درجه عالی را داشته و دارند، اما این جنایت عظیم و نابشخودنی هرگز نباید بی‌پاسخ بماند و حرکت متحد و دقیق جبهه مقاومت را می‌طلبد.

امروز بیش از قبل واضح است که رژیم جعلی صهیونیستی بدون کمک مالی، نظامی، اطلاعاتی و دیپلماتیک دولت‌های استکبار قادر به این‌گونه رفتارهای افسارگسیخته نیست و عامل و مسبب واقعی تمام این وحشی‌گری‌ها شیطان بزرگ است.

همگان باید بدانند که راه شهید شیخ حسن نصرالله ادامه دارد، همان‌طور که راه سید عباس موسوی و تمامی فرماندهان مقاومت تا امروز تداوم داشته است؛ اما درک مختصات دوره جدید از مبارزه با استکبار ضرورت فوری و حیاتی این شهادت‌های عظیم است. همانگونه که شهید نصرالله با تکیه بر عقلانیت بی بدیل خویش به مدت بیش از چند دهه، نهال حزب‌الله لبنان را با عبور دادن از طوفان‌های سهگین تبدیل به درختی تناور و ریشه‌دار کرد.

در این لحظات تاریخی و سرنوشت ساز، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پیام خود تاکید کرده‌اند: «جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند. همه‌ی نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.» تاکید می‌کنیم که این حملات بر قدرت و صلابت مسلمانان می‌افزاید و دشمن تروریست صهیونیستی اگر فکر می‌کند که سنگرهای ما فروپاشیده، در توهم به سر می‌برد؛ چراکه سنگرهای مجاهدان حزب‌الله با عزم و اراده و پایداری ملت و مقاومت باقی است و جنایت‌های دشمن صهیونیستی هیچ گزینه‌ای را در مقابل امت لبنان و فلسطین و ملت‌های منطقه به جز مقاومت و جنگ با تمام ابزارها باقی نگذارده است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ گروه سرمایه‌گذاری انرژی امید تابان هور ضمن عرض تسلیت به حضرت امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مردم غیور و شجاع لبنان و تمامی مدافعان مردم مظلوم در جهان، از خداوند متعال رحمت واسعه برای روح پاک و مطهر این شهید عزیز خواستارم.

انشاءالله به زودی خون مطهر نصرالله عزیز و تمامی شهیدان جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف به ثمر خواهد نشست. به امید آن روز.

وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیم

 محمدتقی بابایی

مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره گروه سرمایه‌گذاری انرژی امید تابان هور

پیام مدیرعامل هلدینگ تابان هور به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) وحضرت امام صادق(ع)

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور، دکتر محمدتقی بابایی مدیرعامل هلدینگ تابان هور طی پیامی فرا رسیدن سالروز ولا…

مجمع عمومی عادی سالیانه هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور برگزار گردید.

مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 1401/09/30 شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در روز پنج شنبه مورخ 1401/12/25راس ساعت 8:30…

پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ تابان هور به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش روابط عمومي شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور، همزمان با فرارسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني و ايام سوگواري شهادت سرور سالار ش…

پیام مدیرعامل هلدینگ تابان هور به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج)

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور، دکتر محمدتقی بابایی مدیرعامل هلدینگ تابان هور طی پیامی سالروز شهادت امام حس…

پیام تبریک مدیر عامل تابان هور به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)، روز مرد و گرامیداشت مقام پدر

 

         علي اي همـاي رحمت  توچه آيتي خدا را         كه به ما سوا فكندي همه سايه ي هما ر    

          دل اگر خداشناسي همه در …

برگزاری آیین عزاداری اربعین شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در گروه تابان هور

 

آیین عزاداری به مناسبت اربعین شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان در گروه سرمایه‌گذاری ان…

مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 1401/09/30

مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 1401/09/30

تعدادی از شرکتهای فرعی هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور برگزار گردید.

 

وزیر نیرو: تجدیدپذیر در جهان امروز یک ضرورت است / با برنامه ریزی ساتبا شاهد رشد عرصه تجدیدپذیر هستیم

مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق صبح امروز (دوشنبه، 2 بهمن ماه 1402) با حضور د…